Veelgestelde vragen

Bestelling en levering

Wanneer is mijn bestelling goedgekeurd?

Je ontvangt via e-mail een bevestiging dat we het order goed ontvangen hebben. Nadien ontvang je nog een e-mail waarin wordt weergegeven of het order al dan niet goedgekeurd werd. Eénmaal de leverdatum nadert ontvang je de details omtrent transport indien je de optie 'levering' hebt gekozen. Indien je ervoor gekozen hebt om de producten op te halen in ons magazijn nemen we contact op om de details af te stemmen.

Wanneer kan ik best mijn gewenste producten bestellen?

Per product kan je makkelijk de beschikbaarheid bekijken in de toekomst. Zodra je gekozen hebt welke producten je graag wilt huren en wanneer, kan je meteen een bestelling plaatsen. Zo is jouw favoriete product zeker niet verhuurd op het moment dat jij het nodig hebt. We raden aan om tegen week 28 van je zwangerschap een bestelling te plaatsen, zodat we het nodige kunnen organiseren om jouw uitzet tiptop voor je in orde te hebben.

Hoe lang kan ik een product huren?

Er zijn 5 standaard huurtermijnen (1-3-6-9-12 maand) waartussen je kan kiezen via de filter op de hoofdpagina of bovenaan de product pagina's. Weet je niet welke huurtermijn bij een product hoort? We geven altijd de nodige info mee op de product pagina en check dan zeker onze blog voor nog meer info, tips en tricks!

Wat als ik producten met een verschillende huurtermijn en/ of startdatum wil bestellen?

Dit is helaas niet mogelijk in 1 bestelling. Voor producten met een verschillenden huurtermijn en/ of startdatum, moet er ook op andere momenten verzonden en geretourneerd worden. Dit gaat het vlotst via een aparte bestelling. Per bestelling cluster je dus je producten met dezelfde huurtermijn en startdatum.

Wanneer laat ik mijn producten best leveren?

Voor producten die je vanaf de geboorte nodig hebt, raden we je aan om de producten te laten leveren tegen week 37 van je zwangerschap. De meeste vrouwen bevallen namelijk tussen de 37 en 41 weken. Wij weten uit ervaring dat het rust brengt indien je deze essentiële producten al in huis hebt en klaar hebt staan om je kleine spruit te verwelkomen in zijn warme nestje.

Wordt je kindje toch eerder dan voorzien geboren? Neem contact met ons op en wij doen er alles aan om de producten zo snel mogelijk tot bij jou te krijgen.

Wat zijn de leveringsopties?

  1. Je haalt je bestelling op een onderling afgesproken tijdstip in ons magazijn in Grimbergen en brengt het product daar ook weer terug: GRATIS

  2. Je kiest ervoor de producten bij een lokale postpunt te laten leveren. Wij zullen op basis van je opgegeven adres ervoor zorgen dat de levering zo dicht mogelijk bij jou thuis gebeurt: € 10

  3. Je kiest ervoor de producten aan huis te laten leveren: € 15

De retourkosten van je product zijn inbegrepen in deze éénmalige leverkost.

Deze tarieven zijn enkel geldig voor levering binnen België. Woon je buiten België maar wil je graag producten huren via Babybarn? Neem contact met ons op voor een voorstel op maat aan een zo laag mogelijke kost voor jouw specifieke locatie. Indien je hiermee akkoord gaat kunnen we de bestelling in orde brengen.

Wanneer is mijn bestelling goedgekeurd?

Als je bestelling goed doorgekomen is via de website, ontvangt je meteen een e-mail met bevestiging hiervan. Nadien ontvang je van ons zo snel mogelijk nog een 2e e-mail waarin wordt aangegeven of het order al dan niet goedgekeurd werd. In het uitzonderlijke geval dat we je toch zouden moeten teleurstellen, gaan we meteen in gesprek om samen een goede oplossing te vinden.